Heartaland.hu

Foglalási feltételek

Foglalásod 72 órán belül visszaigazoljuk. 

  • A vendégház maximum 2 felnőtt fő részére foglalható, pótágyazásra nincs lehetőségünk. 
  • Minimum 2 éjszaka foglalható, kiemelt időszakban 3 éjszaka.
  • Áraink forintban, éjszakánként értendők és a teljes házra vonatkoznak.
  • A foglalási űrlap elküldését követően írásban elküldjük a pontos árajánlatot. A foglalás véglegesítéséhez előleg fizetés szükséges, mely a teljes szálláshely költség 50%-a. Legkésőbb 14 nappal az érkezés előtt díjmentesen lemondható a foglalás, ilyenkor az előleg teljes összegét visszautaljuk. Az érkezés előtti 14 napon belüli lemondás esetén a kötbér 20% (30%-ot visszautalunk), kiemelt időszakban 50%,  az érkezés napján lemondva a kötbér 100%. 
  • Lehetséges fizetési módok: banki átutalással, OTP és MKB SZÉP kártyával történehet. 
  • Karácsonyi Ajándékutalvánnyal kapcsolatban kérlek írjatok nekünk az e-mail címünkre egyedi ajánlatért.

írj nekünk ha kérdésed lenne
heartalandvendeghaz@gmail.com

Általános Szerződési Feltételek

· Általános rendelkezések

  • Az Általános Szerződéses Feltételek (továbbiakban ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, amely alapján a magyarhertelendi Heart-a-land Vendégház (7394 Magyarhertelend, Páfrány utca 12., NTAK regisztrációs szám: MA20016995, a továbbiakban: Vendégház vagy Szolgáltató) elszállásolási szerződést köt Vendégeivel.
  • Egyedi feltételek nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel.
  • Az Általános Szerződési Feltétlek részét képezi a Heart-a-land Vendégház Házirendje, melyet a Vendég szállásk visszaigazolásakor e-mailben megkap valamint a szálláson nyomtatott fomrában megtalál. A Házirendet köteles megismerni, elfogadni valamint betartani.

· Szerződő felek

  • Vendégnek az a természetes vagy jogi személy minősül, aki, illetve amely igénybe veszi a Szolgáltató által a Vendégházban elszállásolással kapcsolatban nyújtott szolgáltatásokat. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).
  • Amennyiben a szolgáltatásra vonatkozó szerződés megkötése során a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) jár el, úgy szintén a jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a Közvetítő jogszerűen képviseli-e a Vendéget. Ha a Közvetítőnek a képviseletre nincs felhatalmazása, maga felel a szerződésből eredő, a Vendéget terhelő kötelezettségek teljesítéséért.

· A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

  • A Szerződés kizárólag a Vendég online, írásban leadott ajánlatkérése alapján a Szolgáltató általi online megküldött visszaigazolásával jön létre. Ha a Szolgáltató visszaigazolása az ajánlatkérésben megjelölt feltételektől eltér, vagy az ajánlatkérés nem terjed ki minden a szerződés létrejöttéhez szükséges kérdésre, úgy a szerződés a felek között akkor jön létre, ha valamennyi lényeges, vagy bármelyik fél által lényegesnek tekintett kérdésben a felek írásban vagy e-mailben megegyeznek. A szerződés hatályossá azonban csak akkor válik, hogy a Vendég a szállásdíját kifizette a Szolgáltatónak. Ha a szerződés a Vendég fenti kötelezettségei teljesítése hiányában nem válik hatályossá, a Vendég a teljes megrendelt szolgáltatás díjának 20 %-át, kiemelt időszak esetén 50%-át, kitevő kötbért köteles fizetni a Szolgáltatónak, melybe az igénybevett szolgáltatás (dézsa használat és felfűtés, speciális csomagok) is beletartoznak.
  • Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem hoz létre szerződést.
  • A szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
  • Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen felhagy a szolgáltatás igénybe vételével az nem mentesíti a Vendéget a Szerződés szerinti ellenszolgáltatás alól. Ugyanakkor a Szolgáltató jogosult az igénybe nem vett szolgáltatást harmadik fél számra nyújtani.

3.5. A szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.

3.6. A szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendég a személyazonosságát a törvényes előírásoknak megfelelően, a szolgáltatás igénybe vétele előtt igazolja. A Vendégházban bejelentés nélkül senki sem lakhat.

3.7. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez írásbeli megállapodás szükséges.

· A szolgáltatás igénybe vételének kezdete és vége (bejelentkezés és kijelentkezés)

  • A Vendégnek joga van a szolgáltatást a Szerződésben megjelölt kezdő nap 14.00 órától igénybe venni (Bejelentkezés).

· 4.5. A Vendég a szolgáltatást a záró nap 10.00 órájáig veheti igénybe, addig a Vendégházat el kell hagynia (Kijelentkezés).

· 4.6. A Vendégház foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosíthatja a fenti időpontok előtti, illetve utáni szolgáltatásokat.

· A szolgáltatás igénybe vételének meghosszabbítása

  • A szolgáltatás igénybe vételének meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
  • Amennyiben a Vendég a szolgáltatás igénybe vételét a záró napon 10.30-ig nem fejezi be, a vendégházat nem hagyja el, és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szolgáltatásai ellenértékét minden további napra is kiszámlázni.

· Árak

  • A szolgáltatás mindenkori ellenértéke (listaár) a Vendégház weboldalán elérhető.
  • A Szolgáltató a meghirdetett listaárait előzetes bejelentés nélkül (például: csomagárak vagy egyéb kedvezmények okán) megváltoztathatja. A már létrejött szerződésre a változás azonban nem hat ki, kivéve, ha a szolgáltatás listaárának változása jogszabályváltozás miatt következik be.
  • A listaárak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott adót, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, ami a Vendéget az ellenértéken felül terheli. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Vendégre.

· Ajánlatok, kedvezmények

  • Az aktuális ajánlatok, kedvezmények a vendégház weboldalán vagy Facebook oldalán kerülnek meghirdetésre. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szerződéskötésre vonatkoznak.
  • A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.
  • A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos foglalás vagy rendezvények esetén, egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.

· Lemondási feltételek

  • A Vendég az alábbi feltételekkel, illetve bánatpénz fizetése mellett a szolgáltatástól elállhat, vagy felmondhatja a szolgáltatási szerződést (a továbbiakban: lemondás):
  • a Bejelentkezés időpontját megelőző 14 napon belüli lemondás esetén a bánatpénz a teljes szolgáltatás ellenértékének 20%-a, kiemelt időszakban 50%, az érkezés napján lemondva a kötbér 100%. A megrendelt szolgáltatások esetében (pl. dézsa felfűtés) a lemondási kötbér: 14 napon belül 20%, kiemelt időszakban 50%, a szállás elfoglalását követően nincs lemondási lehetőség, a kötbér 100%.
  • a Bejelentkezés időpontját megelőző 14 napon túli lemondás esetén a bánatpénz nem terheli a Vendéget.

· Fizetés módja, garancia

  • A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető banki átutalással forintban vagy SZÉP kártyával.
  • Átutalás esetén a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles a Szolgáltató által megjelölt bankszámlájára átutalni oly módon, hogy az adott összeg az Szolgáltatás kezdőnapja előtt a bankszámláján jóváírásra kerüljön.

· A szerződés teljesítésének elutasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

  • A Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
  • a Vendég nem rendeltetésszerűen veszi igénybe a szolgáltatást (különös tekintettel a rongálásra, dohányzásra) vagy olyan szolgáltatást vesz igénybe amelyet nem fizetett ki;
  • a Vendég a Vendégház biztonságával különös tekintettel a tűzvédelemre illetve házirendjével össze nem egyeztethető magatartást tanúsít, a vendégház megbízottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít, illetve nem a dohányzásra kijelölt helyen dohányzik, vagy más módon a házirendet megsérti;
  • a Vendég fertőző betegségben szenved.
  • A Szolgáltató fentiek szerinti felmondása esetén is a teljes megrendelt szolgáltatás díjára tarthat igényt.

· A Vendég jogai

  • A szerződés létrejöttével és hatályba lépésével a Vendég jogosultságot szerez a szolgáltatás igénybevételére.
  • A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a Vendégházban való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott panasz kezelésére vállal kötelezettséget.

· A Vendég kötelességei

  • A Vendég köteles a szolgáltatás díját szerződésszerűen megfizetni.
  • A Vendég köteles a Vendégház házirendjét megismerni és betartani.
  • A Vendégek által a Vendégházba behozott olyan elektromos készülékek üzembe helyezéséhez, amelyek nem tartoznak a megszokott utazási eszközök közé, a Szolgáltató hozzájárulása szükséges.
  • A szemetet a Vendégház területén kizárólag az elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe lehet elhelyezni. A Vendégházból bútorokat kivinni, azokat a Vendégházon belül áthelyezni vagy átrendezni tilos.
  • A Vendégházban lévő eszközöket, berendezéseket a Vendég kizárólag saját felelősségére használhatja.
  • A Vendégházban történő dohányzás esetén a Szolgáltató jogosult 150.000 HUF extra takarítási díjat valamint ózongenerátoros fertőtlenítés díját felszámítani a Vendéggel szemben.
  • Amennyiben a vendég kisállatot hoz magával a tartózkodás idejére úgy az ÁSZF-ben foglaltakat súlyosan megsérti, így a Szolgáltató jogosult a szerződést azonali hatállyal felmondani valamint 50.000 HUF kártérítést fizetni valamint a takarítás és fertőtlenítés díját megfizetni. Állat tartása a kert területén szintén tilos és azonos feltételek vonatkoznak rá. 
  • Tűz esetén a Vendég köteles a Szolgáltatót illetve bármely megbízottját haladéktalanul értesíteni. A Vendég kötelesek tűz vagy egyéb riasztás esetén a Vendégházat a kihelyezett tájékoztató szerint, a lehető leghamarabb elhagyni.
  • A Vendég a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért teljes kártérítési felelősséggel tartozik. A Vendég egyetemlegesen felel azzal a károkozóval a kár megtérítéséért, aki a Vendég jogán, vagy érdekében tartózkodik a Vendégházban.
  • A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 16 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Vendégházban.
  • A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a Szolgáltatónak, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
  • A szolgáltatás igénybevételének befejeztekor a Vendég köteles a Vendégház kulcsát a Szolgálttónak átadni vagy a kulcs széfben elhelyezni, előzetes megbeszéltek alapján.

· Állatok

  • A vendégházba kisállat nem behozható, állatmentes vendégházként üzemelünk! Megkérjük a házikedvenccel érkező vendégeinket, hogy a négylábú családtagokat a nálunk töltött időre ne hozzák magukkal.
  • A Vendégház területén szabadon élő és kóbor állatokkal való kapcsolatteremtés kizárólag a Vendég saját felelősségi körében történhet, és esetleges marások, harapásokért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.

· A Szolgáltató jogai

  • 16.1. Amennyiben a Vendég az igény bevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a Vendégházba magával vitt.
  • 16.2. A Vendégház területén a Szolgáltató jogosult a ki- és belépő Vendégek ellenőrzésére, személyazonosságuk megállapítására, indokolt esetben a járművek kilépéskori átvizsgálására.
  • 16.3. Amennyiben a Vendég bármely fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, úgy a Szolgáltatót követelései biztosítására a magyar Polgári Törvénykönyv szerint zálogjog illeti meg a Vendég azon személyes tulajdonú tárgyain, amelyeket a Vendégházba magával vitt. Erre a zálogjogra a bérbeadó zálogjogának szabályait kell megfelelően alkalmazni. A Szolgáltató mindaddig, amíg a zálogjoga fennáll, megakadályozhatja a zálogjoggal terhelt vagyontárgyak elszállítását. Amennyiben a zálogként igénybe vett tárgy a Vendég tulajdonában álló gépjármű, annak zálogtárgyként való visszatartása kizárólag a zálogtárgyra vonatkozik, semmiképpen sem a Vendég vagy a vele együtt utazók személyes mozgási szabadságának korlátozására. A személyek minden egyéb korlátozás nélkül elhagyhatják a Vendégházat.

· A Szolgáltató kötelezettségei

  • A Szolgáltató kötelezettsége a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes előírások, szolgáltatás standardok szerinti teljesítése.
  • A Szolgáltató kötelessége a Vendég határidőben előterjesztett írásos panaszának kivizsgálása és a probléma kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történő rögzítése.

· A Szolgáltató kártérítési felelőssége

  • A Vendég felelős ingóságai, értéktárgyai felügyeletért. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Vendég dolgainak elvesztéséért, megsérüléséért vagy megsemmisüléséért.
  • A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató és Vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
  • A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a Vendégház területén, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
  • Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
  • A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a Szolgáltatónak, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

· Titoktartás

  • A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni.

· Vis major

  • Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a Szolgáltató nem bír ellenőrzéssel (vis major), a Szolgáltatót felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll.

· A teljesítés helye és a felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

  • A teljesítés helye az a hely, ahol a Vendégház található.
  • Valamennyi a szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság jogosult eljárni.
  • A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyban Magyarország joghatósága és a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

· A honlapunk látogatóinak adatai

  • A Szolgáltató az általa üzemeltetett weboldal látogatásakor a felhasználó IP címét, foglalás esetén a megadott személyes adatokat rögzít. A weblap látogatása során szabadon és név nélkül biztosított a keresés. A Szolgáltató a név nélküli internetes látogatást kizárólag statisztikai célokra használja fel, internetes megjelenése optimalizálására, a rendszer biztonságának növelésére, a rögzített adatok nem tartalmaznak semminemű személyes adatot.
  • A Szolgáltató a Felhasználókra vonatkozó valamennyi adatot és tényt bizalmasan kezel, azokat kizárólag saját kutatás, statisztika készítéséhez használja fel.
  • A Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a már törölt, de az internetes keresőprogramok közreműködésével mégis archiválásra került, korábbi oldalaiért. Ezek eltávolításáról a keresőoldal működtetőjének kell gondoskodni.

· Adatvédelmi nyilatkozat

  • A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
  • A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, célra használja fel.
  • A szolgáltatás megrendelésével a Vendég elismeri, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal.

· Vegyes rendelkezések

  • A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalú nyilatkozattal módosítani. A módosítás azonban a már létrejött szerződésekre nem hat ki.
  • A Vendég elismeri, hogy az ÁSZF minden rendelkezését megismerte, azokat elfogadta, az általa feltett kérdésekre a Szolgáltató válaszolt.

*Adatvédelmi Tájékoztató

A Vendégház a vendégeket és látogatókat "a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április 27-i (EU) 2016/679 RENDELET-nek (általános adatvédelmi rendelet, GDPR) értelmében végzett adatkezelő tevékenységéről, melyet a Vendégház Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzata alapján végez.

Az adatkezelés jogalapját egyrészt a jogszabályi felhatalmazások, másrészt pedig az adatok közlésének önkéntessége teremti meg.

-Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk.(1) bek. a. és b. pontok

- érintett beleegyezése (az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) a),

Az Ön által önkéntesen megadott személyes adatokat a Vendégház kezeli. A Vendégház a személyes adatok védelme érdekében a szükséges technikai és más intézkedések megtételéről biztosítja a Vendégeket és a Látogatókat.

Adatkezelés alatt a 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (info tv.) által megadott tartalmat kell érteni: "Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése". Személyes adat az info tv. alapján: " az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés".

Az internetes kapcsolat fenntartása során a látogató által használt böngészőprogrammal, internetprotokoll-címmel (IP-cím), domain névvel (URL), a látogatás időpontjával, valamint a megtekintett oldalakkal kapcsolatosan automatikusan képződnek technikai adatok a szolgáltató számítógépes rendszerében. A Vendégház ezeket kizárólag a honlappal kapcsolatos elemzésre és statisztikai információk gyűjtésére használja fel.

A Vendégház honlapján regisztrálni nincs szükség. Következésképpen a vendég, vagy más személy az elektronikus levelezési rendszer honlapon keresztül történű működtetése során adhat meg személyes adatot. Az Ön elérhetőségének megadása és bizonyos személyes adatok megadása az Ön önkéntes hozzájárulása alapján történhet meg abból a célból, hogy az Ön üzenetét a Vendégház a levelében megadott adatok alapján megválaszolhassa és megküldhesse.

Az adatkezelés a fenti célok esetében is kizárólag a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig, és kizárólag azzal a személyes adattal történik, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlenül szükséges és a cél elérésére egyébként alkalmas.

A fentiek szerinti adatkezelés során keletkező információkat a Vendégház a legnagyobb körültekintéssel, szigorúan bizalmasan, csak a szolgáltatások igénybevételéhez szükséges mértékben, illetve az Ön rendelkezéseinek megfelelően kezeli, és minden törvényes eszközzel megakadályozza, hogy azokhoz illetéktelenek hozzáférjenek.

Személyes adatok továbbítására vonatkozó jogszabályi előírásokat a Vendégház szigorúan betartja.

A vendég és más személy jogosult tájékoztatást kérni a rá vonatkozó adatkezelésről. A Vendégház kérésre tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá - az érintett személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. A Vendégház a kérelem benyújtásától számított lehető legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

A vendég bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését kérni. A vendég jogosult kérni a rá vonatkozó adatok törlését vagy zárolását az önkéntes adatkezelés vonatkozásában. A törlés kezdeményezése a Vendégházhoz benyújtott írásbeli kérelemmel lehetséges.

Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. 


Heartaland.hu